Pasar Siti Khadijah

Cuma sekeping gambar lama untuk menghiasi template baru blog aku ni..layann...heh!

Photo & Video Sharing by SmugMug

PCB - Pantai Cinta Berahi

Itu hari kami, aku dan buah hati ke PCB. Saja, ingin bercanda sekali-sekala. Beli jagung 2 batang, air tebu 1 gelas, duduk atas batu tengok ombak, layan bayu pantai. Peh!

Ramai juga pasangan selain kami. Ada yang duduk atas batu, ada atas tunggul kayu. Ada yang tangan di pinggang, ada yang kepala terlentok di bahu. Ada yang berjalan berpimpin tangan. Muda-muda belaka, macam kami juga. Aku syak mereka semua dah sah bernikah, macam kami juga.

Matahari nak terbenam kami bersiap pulang. Pantai tidak jauh mana, sempatlah solat di rumah. Azan berkumandang. Ada pasangan yang baru sampai. "Diorang dah solat kat masjid tepi jalan tadi kot.", kata buah hati aku.

Lain hari kami nak ke pantai lain pula.heh!