Reminiscing The Good Old Days

Chat dengan Adlina,dapat logo sekolah,dia tibai dari Friendster.

Teringat zaman itu,zaman budak sekolah,seluar biru kasut putih,polis sentri,baling budak perempuan dengan kasut,bertumbuk dengan budak sekolah ‘Melayu’,kereta ‘dash yankuro’,suria baca hitam dengan motornya,Gaban dengan naganya,cikgu Sopi dengan penampar kapitnya.Oh,memang indah zaman itu.

SK Seri Kota
SK Seri Kota,
Sekolah Indah Maju,
Mendidik membina tiang Negara,
Dengan wawasan perdana
Bersama kita,
Majukan sekolah yang tercinta,
Usaha,bersemangat,
Untuk kejayaan
Guru insan mulia,
Lala la lala la la….

KUCABARA
Beberapa hari lepas geng Jenan9903 buat reunion lagi.Najib dapat mesej dari Shiela di Friendster.Aku?Oh,lupa.Aku tiada Friendster

6 comments:

Anonymous said...

hahaha..pih..msg dari sheila tuh bukan direct kat aku..die wat announcement..kadang2 teknologi cuma menjauhkan kita..

Anonymous said...

mana ade..
teknologi mendekatkan kite r..
klu xde teknologi cam tepon tu,
lagi jauh kite jadinye..huhu

Mohafiz MH, M.D. said...

jib..betul gak tu..tapi kadang2 ia memudahkan kita.

noni..najib hanya bersikap sinikal tu.sebab tu dia kata kadang2..memang rasa dekat,tapi hakikatnya jauh..heh!

adLYNNa's said...

woo~~
ke mane pergi nye name aku..???
sapuh ko??
hak cipta terpelihara...
nk keno samey ni...

Mohafiz MH, M.D. said...

adlina..versi takdop namamu tu adalah hak cipta aku.haha

peNduKa LarA said...

at last..
aku ingt gk lagu skoloh kito dulu