Harga Naik?Kita Pindah!

Isnin hari tu masa tuan rumah bawa dagavor(surat perjanjian) baru,nak naik sawan juga budak2 ni..apa tidaknya..harga dari pada 13000ruble naik jadi 25000ruble beb!!gila agaknya.aku dah agak dah.mesti ada agenda tersembunyi dia tukar bathtub itu hari..ada udang di sebalik pokok api2..malam tu juga kitorang call member,suruh contact agent,cari apartmert baru..

Dan hari ni,settle.kitorang dah dapat rumahbaru..condition ok..luas dan selesa..dekat centre.padan muka tuan rumah yang lama tu..bagi betis nak paha,bagi paha nak ayam golek.lemak la camtu..kita tengok sapa yang sanggup bayar 13000ruble untuk rumah dia tu..

Dulu ingat nak tinggal di rumah ni sampai habis tahun ke-6.tapi hujan batu di tengah hari..tuan rumah pula gila duit.tak pun dia memang nak halau kitorang.tak apalah.kitorang pun dah nak pindah.harap2 tiada masalah dengan apartment baru ni..semoga dia bahagia bersama bathtubnya..amin..

*1 rm = 7.3 ruble

3 comments:

Anonymous said...

supo arab doh2 pranga tue rumoh..
meh dok sini lah..hehe

Anonymous said...

sian..

Anonymous said...

assalammualaikum..wah2..makin hebat blog ko..pergh..gane ko promote blog ko pih..blog aku takde org nengok pon..hoyoyo..nway,selamat berpuasa..selamat makan kurma..-najib-