Monyet Memang Suka Bergayut-2-

Jenguk blog Awe,ada anak ayam.Jenguk blog Fadly,ada harimau siberia.Blog aku pula ada monyet.Tapi bukan kepunyaan aku lah.Itu monyet Amerika dan sekutunya yang punya.

Bagus monyet ni.Kau boleh suruh dia melompat dan bergayut.Cuma klik sahaja pada dahan itu,nescaya ia akan melompat dengan seronoknya.Kau juga boleh bagi ia makan.kau klik pada butang 'more' itu,ambil pisang dan lontarkan sahaja kemana kau suka.Nescaya ia akan capai dan makan dengan lahapnya.

Sebagai langkah pertama dalam kedudukan baru pentadbiran Bush, Setiausaha Negara Amerika, Condoleezza Rice, kelmarin berkata dia akan meminta Kongres menyalurkan semula bantuan sedia ada bernilai AS$86 juta (RM292.4 juta) untuk kerajaan dibentuk Mahmoud itu. baca lagi..

UwaPp!!Sedapnya pisang.

3 comments:

afiqawe said...

heh.. aku dah makan anak ayam tu..
sedap2...

kecik2 pun berisi~...

adLYNNa's said...

sejak bl pero m0nyet??

Mohafiz MH, M.D. said...

uish..napa makan awe..rugi2..bela dulu kasi besar,dapat anak,then business.aku kalau ada pun nak bela sampai dapat anak.then baru makan.eh,monyet takle dimakan kan?eheh

aku tak pero adlina.hok ore tu.tapi pandai dih?pandai dia lompat2