Peta Rumah Aku

(PEMBETULAN : bukan JALAN PASIR PUTEH,tapi JALAN KUALA KRAI..maaf atas segala kesulitan)

Assalamualaikum warahmatullah..

Jika ada rezeki, umur yang panjang insyaAllah Ogos ini akan diadakan kenduri di rumah aku di Kota Bharu. Kenduri kesyukuran ayah aku nak dapat menantu.

Click For Larger View*untuk imej yg lebih besar, klik sini
*di mana Kota Jelasin ni? klik sini
*boleh juga klik imej untuk besarkan ia

Senang sahaja nak ke rumah aku :

Untuk kenderaan ber'cc' besar, sila ikut warna biru

Bagi kenderaan ber'cc' kecil atau tak ada cc, boleh ikut yang mana-mana satu

Alamat rumah aku lot 2264, Kg Kota Jelasin, 15100 Kota Bharu
Tapi kalau tanya, posmen pun tak tahu
Depa bukan pernah sampai ke rumah aku

Baik tanya mana rumah Pakcik Usin Pertahanan Awam Drebar Bas, kot-kot ada orang tahu
Lagi baik kalau nanti kalian helo aku 09-7486586 @ 017-9240609

16 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah. tahniah!!
aku wakil ex-seri kota d adelaide [aku sore je pon] mengucapkan selamat menamatkan zaman bujang anda.
nk g, tp gak...ermm...maap la aku x kelik. mu r mari honeymoon alah kokni. tket flight tgh muroh...hehehe...sile2..

Anonymous said...

Salam..

Kepada budak2 volgo yg nak g umah matpih, tapi, still konpius lg cmne nak g, ataupun budak2 yg luar dari klate, aku sedia mbantu.kontek la aku kat mesia nnti...

iyela, sekampung la katekan...haha..

- Selamat Pengantin Baru -

Mohafiz MH, M.D. said...

Terima kasih kre
Mu sediakan tempat tinggal eh adlina

Ha,bule contact ikram kalau tak tahu camne nak datang..

Ada peta sebenarnya kat situ..
Klik di mana Kota jelasin tu..

Anonymous said...

tahniah a matpih..

ckp kt bapak ko gak tahniah kerane mendapat menantu..

mntak maap aku x pat datang
sbb aku xbalik...

sekian terime kaseh

Anonymous said...

tahniah diucapkan utk classmates ku..
SELAMAT PENGANTIN BARU..

Insyallah, aku akn g rumoh mu pih..sene jah kut nak gi lepah tgk peta tu..gi denge kere pun takpo...

Mohafiz MH, M.D. said...

Nge,thanx..setiap orang kena rasa pengalaman tak balik tu.eheh

Tak jadi pengantin lagi Mustass..mari jnnge tak mari..ikut peta tu,takde la mu nanti merentas belantara..

dr muthiah said...

hihi

SELAMAT PENGANTIN BARU in advance..

(^_^)v

moga berbahagia hingga ke anak cucu

Anonymous said...

same2...

he3...

btol kut...

ble lg nk rase x balik..

Anonymous said...

salam matpih...mabruk~
terima kasih atas jemputan.kami ahli Qalam tumpang gembira, doa sentiasa mengiringi pengantin baru=)..
moga bakal melahirkan generasi soleh solehah..hi3..

nk dtg gk...hu3

Anonymous said...

since dah official, sekali lagi tahniah, mabruk!

moga ia menguatkan lagi iman, menambahkan amal dan membuahkan kebahagiaan dunia akhirat. ameen

officially the first 5 Arif to tie the knot la kan? ke ada orang potong dah. hehe

Mohafiz MH, M.D. said...

Gmex,
In advance takpe.ehe..taknak a sampai anak cucu je..

Dihe,
Jzkk..insyaAllah..

Anas,
Jzkk..5A aku a kot..tapi tatau kalau Aiman dah potong.eheh..ko jadi a yang kedua Anas,kalau Sengkong belum lagi..

Anonymous said...

Salam....tahniah2
Buleh g kaca gulai kat umah mu :)
Semoga berbahagia di dunia dan akhirat,insyaallah!

afifi lubis said...

Hmm..Meme xde nk hadir..Xpö,aku iríngi dgn doa xpo dh..Panje umr ad rezki jupo lah bilo2..He lamo dh xgi úmh mu..

Mohafiz MH, M.D. said...

Afham,
mari..mari..kacau gulai.ehe

Man,
takpow..doa pun dah cukup..

Izyan de' Nerd said...

Salam.
Tahniah on the good news.
Jaga (bakal) isteri baik2 :)

Ahmedkzaman said...

wah matpih...
TAHNIAH!!
Selamat Pengantin Baru...