Mohor Besar Raja-Raja

Salam..kepada jenanian(havoc993)

Kalau kalian ada mendengar khabar angin ada orang nak bernikah dalam masa terdekat ini,sukanya dimaklumkan bahawa berita yang dibawa angin yang bertiup itu tidak dapat diragui kebenarannya..InsyaAllah, jika diizinkan Allah Ogos 2008 ini ayahanda aku akan dapat menantu.

Majlis dan keraian insyaAllah mungkin akan diadakan selepas aku tamat pengajian 2010 nanti.

Maaf sekiranya aku ada membuat silap,sama ada sengaja atau tidak.Aku akui,aku hanya insan yang lemah.Kita merancang,Allah juga merancang..dan tentunya rancanganNYA lagi besar.Semoga semuanya diberkati dan diredhai Allah...Biznillah

p/s: Bulan 8 ni ada gak majlis kesyukuran sket kat rumah aku..yang dekat2 kalau boleh datang,datanglah,dialu2kan..cuma harap cakap awal2 k..nak budget ketumbukan =)..Majlis kecik2 je.Maklumlah student.ehe..Email aku mr_dreizehn@yahoo.com atau contact 019-9518527 atau mention kat ruangan komen di bawah..Peta Rumah Aku

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt,

Maaf pih tak dapat kirim hadiah.. :j

Ku kirim doa jer dari jauh..

“Barakallahu lakuma, wa barak ‘alaikuma wa jam’a bainakuma fil khair, wa razaqakuma zurriyatan tayyibatan tanfa’ul islam wal muslimin”

Maksudnya: Semoga Allah membarakahi kalian dan melimpahkan barakah kepada kalian, dan mengumpulkan kalian dalam kebaikan, serta mengurniakan kalian zuriat yg memberi manfaat kepada islam dan muslimin keseluruhannya”.

dan juga sedikit peringatan..

Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat-malaikat yang kasar, yang keras, yang tidak mendurhakai Allah terhadap apa ang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan. (at-Tahrim:6)

Semoga berbahagia hingga ke syurga InsyaAllah..

Anonymous said...

salam

tahniah matpih!!!
semoga kekal bahagia hingga ke ank cucu

insyaAllah aku nk dtg umah ko, kebetulan tgh cuti...
x sbr rsny nk jmpe member2 lame=)

Mohafiz MH, M.D. said...

Man,
Jzkk atas doa dan peringatan tu..mu bila lagi?ehe

Mek,
Thanx..marila..