Kera Sumbang,Kucing Malang dan La Hermandad

Tak Boleh Selesai Masalah Macam TuPertama:Jangan ikut sangat perasaan.

Mangsa Aku Yang PertamaKedua:
Kau hidup lagi ke tak agaknya.Terima kasih atas segalanya. Jasamu amat bermakna.

Ketiga:
Tora datang lagi dengan permainan baru,gasing terbang.Eh,silap.Milo Kow-Kow datang lagi dengan permainan dan semangat baru(walaupun dengan ketiadaan jersi).Kali ini kami dikenali dengan La Hermandad.'The Brotherhood' akan terus menggegarkan liga bolasepak Volgo. http://volgofl.cjb.net
Pasukan Kampung?

3 comments:

Anonymous said...

huhu..kekuatan buka pada jersi..bukan juga pada kaki..tapi pada hati..semoga menang..aku peluang aku nak maen ngn team ko..

Mohafiz MH, M.D. said...

eh,jantung jib..teringat waktu kita sama2 berjuang dulu..aku kecewakan korang dengan penalty tak masuk.huhu

Anonymous said...

haha..aku sampai skang pening pih..nape aku tak perform bile men utntuk team skolah..hahaha