Pernikahan Kami Ibrah Buat Kamu



Video ini dibuat semasa pernikahan Syafiq minggu lepas. Hujung-hujung video ni kau akan nampak seorang lelaki yang mungkin kau cam, berbaju hijau, di sebelah awek cun yang mengurat aku dahulu, juga berbaju hijau. Aku lah tu, heh!

Banyak lagi yang aku mengarut sebenarnya, tapi telah disunting oleh penerbit. Mungkin sebab penggunaan bahasa yang terlalu tinggi point-point aku berterabur sehingga aku sendiri pun tak faham. Entah kenapa, idea-idea aku pada masa tu terhenti-henti dan perkataan aku keluar tanpa sususan. Aku gemuruh, sungguh!

Soalan yang ditanya : tanggungjawab seorang suami dan cabaran kahwin awal. InsyaAllah, ada masa aku tulis balik apa yang aku nak cakap sebenarnya. Video di atas ada bahagian kedua. Kau boleh layan di sini.

::NOTA KAKI:: Aku ingat aku nak kurangkan gelak. Nampak gedik. Kenapalah tak ada orang sound. Cis!

4 comments:

aizadiha said...

salam.hu3.'ibrah buat kamu'.. betul2.. hrm.kan dh pesan awal2 akan di'interview. last2 zura gak yang sentiasa bersedia=p

p/s: gelak bahagia xkanla org nak sound.hehe
jazakallah nway

Mohafiz MH, M.D. said...

ingatkan main-main je. kalau tak mesti dah tulis awal-awal kat rumah.eheh

rijalnaif said...

baru lepah jadi MC untuk program EARLY MARRIAGE SEMINAR kat uia kuantan... haha.. one of the speaker, doctor.. kawen pun ngan doctor masa 2nd yer kat uia.. dia kata dia siap kasi proposal@paper work kat bakal mertua, nak yakinkan untuk kawen muda.. haha..

adLYNNa's said...

"kita duk jauh, klo x blk pon, mak x risau sbb ade org jaga kan"

waaa~
bole jdkan alasan nih..
thanks 4 giving me a point..
lalalala~